2013. szeptember 25., szerda ~ 0 Comentarios
Elég átlagos napra sikeredett a kedd. Vagyis majdnem. Délelőtt nem volt semmi extra. Tanultam, ismételtem a középkort, újra vázlatoltam. Pihenésként megnéztem a Diabolik Lovers 2. részét. Izgi lesz!! A nap egyik nagy atrakciója az volt, mikor láttam, hogy Cicó fent van facebookon!! Ritka dolog ám. De aranyos volt rám írt, meg írt néhány dologhoz, szóval cuki volt. Aztán később felhívott olyan négy körül. Akkor poénból felhoztam neki, hogy menjünk szalsázni. Viccnek szántam tényleg, de ő bejött. Bár a fő ok az volt, hogy találkozhassunk. El is indultunk a szalsára, de igazából nem volt nagy kedvünk elmenni, meg olyan fura emberek voltak ott, meg mind öreg volt szóval inkább hazajöttünk. Befejeztük a High School DxD második évadát. Izgi volt. Aztán el kellett mennie, de én meg bepánikoltam, mert csak ketten voltunk otthon, és miután elment egyedül maradtam. Én meg nem szeretek este egyedül lenni a lakásba. Nekem ez ijesztő dolog. Kisebb pánik rohamom volt. Így miután elment, rá két percre fel is hívtam, mert nagyon féltem egyedül ,de szerencsére hazaért öcsi, és így nem voltam egyedül otthon. Anyáék olyan este kilenc körül értek haza. Szóval ennyi volt nagyjából a tegnapi napom.

Ma meg hivatalosan együtt vagyunk 17. hónapja. Azért olyan nagy dolog ez, mert a 17 az jó szám, legalábbis nekem. Nem sokára másfél év, hogy repül az idő. És még mindig nagyon szeretem.

Címkék: , , ,


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

← Back to the blog?