2013. szeptember 26., csütörtök ~ 0 Comentarios
Szerdán megint átlagos napom volt. Reggel két órán át lustultam és próbáltam erőt venni magamon, hogy neki álljak a fürdőszobának, aztán csak kitakarítottam. Mondjuk nem értem minek minden héten minden centijét átmosni, na de mindegy. Aztán neki kezdtem átvenni a reneszánszt. Személy szerint azt a korszakot nem igazán kedvelem, de ízlések és pofonok. Animéztem, letöltöttem az eddigi lemaradt Naruto részeimet, már csak apránként meg kéne nézni. Aztán ugyanezt végig kéne csinálni a One Piece-el. No mindegy.

Ma reggel, csütörtökön reggel felkeltem, elkészültem és kimentem mamához. Kicsit féltem kikéredzkedni anyutól bencéékhez, így valahogy próbáltam kicsit kész tények elé állítani, de végül felhívott és meg lehetett beszélni, nem rég értem haza, most estére.
Mama nagyon örült nekem, mikor kimentem bár kicsit kellemetlenül érezte magát, mert nem takarított ki. Na mindegy, legközelebb rátelefonálok hogy megyek, hátha akkor tényleg annyira vár, hogy nyitva lesz a kapu és nem kell átmásznom rajta. Haha.
Az egyes busszal eljöttem tőle miután megebédeltem. Beért úgy a busz, hogy úgy voltam vele talán elérem a 13:18-as ózdi buszt, de ott dekkoltam a buszmegállóba 13:30-ig és nekem nagyon kellett pisilni így bementem a Castelloba. De nem akartam bunkó lenni, hogy nem veszek semmit és bemegyek pisilni, de nem volt ott senki aki kiszolgált volna. Kinéztem a buszmegállóba és ott volt a 13:18-as busz valamikor 38 körül, és mire kiszaladtam ment tovább meg se hatotta, hogy fel akartam volna szállni. Így visszamentem a Castelloba vettem sütit és pisiltem. Aztán megláttam egy régi irinyis ismerőst a buszmegállóba így vele beszélgettem míg meg nem jött a busz. Egész hamar eltelt így az idő, hogy nem csak álltam mint **** a lagziban. A buszon, mint mindig tömegnyomor volt. Ivánkán felszállt vagy 20 ilyen 16-17 év körüli cigány, akiktől nem lehetett meglenni. Szerencsére, leszállt egy néni Putnok elején így helyet cseréltünk és letudtam ülni, de így is szörnyű volt és büdös. Nagy nehezen megérkeztem Bánrévére, ahol amikor beléptem Cicóék házába le voltam kakálva. A kicsit a gyerekszobába, Erika telefonált Bence meg se hallotta hogy jöttem, mert a szobájába tanult. Nem baj. Reginával meg kellett csinálnunk közösen a házit. Elég nehéz azzal a gyerekkel dolgozni, de igyekeztem türelmes lenni. Aztán a gyerekekkel kellett játszani meg ilyenek, így nem sokat tudtunk beszélgetni meg csaka úgy kettesben lenni, de azért volt néhány percünk. Akkor Cicó arról beszélt, hogy még a szomszédjuk is úgy gondolja túlzás amit Erikáék csinálnak, meg ahogy a dolgokhoz állnak, és már Cicónak is kezdett sok lenni. Szegényen azért lehet látni, hogy meg van terhelve, meg fáradt é ki van akarva. Én megértem. Ezért ajánlottam fel, hogy holnap jöjjön le, legyen nyugiba és tudjon tanulni szombatra, mert dolgozata lesz. Hajrá Cicó!!
A 18:44-es busszal jöttem el, bár reménykedtem benen hogy késik vagy 15 percet és akkor megmondhatom anyunak hogy nem jött a busz és maradhatnék e, de mivel holnap úgy is jön Cicó így még annak eljátszásával se próbálkoztam. Majd péntektől együtt leszünk. No de mindegy.
Röviden ennyi. Anyu lángossal várt itthon, így az volt a vacsi. Szerintem ma már csak netezgetek, és mivel cukimuki barátnő vagyok, így leszedem Cicónak a játékához az új frisst, hogy ha holnap leülne játszani ne kelljen arra várnia, nyihihi. És esetleg ha van kedvem befejezem a magyarhoz a jegyzetem mivel nem tudtam, és már nincs sok.
Na Ciaossu~

Címkék: , , , ,


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

← Back to the blog?