2013. szeptember 29., vasárnap ~ 0 Comentarios
Pénteken, lejött Bence olyan fél11 körül ért ide, de én észre se vettem mert épp The Gazette koncertet néztem és jegyzeteltem Zsófinak dolgokat az amerikai társadalomról a 20. században. Kicsit idegesen érkezett a drága, mert az anyja megint felcseszte az agyát, amit meg is értek, meg együtt érzek vele. Bár sajnos nem tudunk ellene tenni semmit, ezt az évet még így kell kibírni. Hogy teljesen lenyugodjon, utána folytattuk a Katekyo-t, majd ebéd után pedig elkezdtünk tanulni. Bencének másnap vizsgája volt a cukrász izéjéből.Este volt egy kis vitánk, de meg tudtuk beszélni és odaadtuk Zsófi anyukájának a jegyzeteket, mivel Zsófi még nem ért haza Miskolcról. Hazaértünk, majd lefeküdtünk filmet nézni.
Másnap vittük Zsófit le Cicóékhoz, mivel ma találkoztak Reginával a kishúgával. A lányok egy kisebb veszekedéssel kezdték, de utána megbékéltek és egész délután elvoltak. Ahhoz képest, hogy a húgom eleinte délután jönni akart a háromnegyed hetes busszal jöttünk haza. Délután muffint díszítettünk. Életemben először dolgoztam habzsákkal meg ehhez hasonló dolgokkal, de nagyon cuki lett. Bence is velünk jött haza este, de másnap haza kellett mennie, mert otthon kellett segítenie, de holnap jön vissza. Este megnéztem az X-faktort utána pedig animéztünk, de nem voltunk fent sokáig, mert álmosak voltunk. Ma reggel a kilences busszal ment haza, én meg tanulgattam egy kicsit, majd találkoztam Zsófival és Gergővel. Eleinte úgy volt, hogy elkísérem Zsófit  a tetoválást megcsináltatni, de ha nem hívom fel, nem is jön, mert Gergővel megy intézkedni, mert valamiért Olivér lefújta őt mára. Na mindegy. Igazából gondolkodtam róla és Bencével is beszéltünk, hogy kicsit ilyen Niki pótlónak érzem magam, mert mióta elment a legjobb barátnője, sokszor engem kér meg dolgokra, de aztán most meg Gergővel van folyton. Na mindegy. Ez van.
Elkísértük a tetkóshoz, kapott új időpontot lementünk a Tescoba vettünk néhány mütyürt,  majd feljöttek hozzánk. Nézegettünk videókat, meg még az én kis kori videóim is előkerültek. Összességében nem volt rossz nap.

Címkék: , , , , ,


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

← Back to the blog?