2013. október 15., kedd ~ 0 Comentarios
Nem igazán tudok érdekeset írni. Eltelt a hétvége. Pénteken lementem Bencéékhez és úgy volt szombaton együtt jövünk haza, csak hát nem úgy teljesített ahogy édeasanyja elvárta volna és így nem engedte és egész nap veszekedett vele és fasírtba voltak. Én Szombaton hazajöttem, mert megígértem, és kimentem Zsófiékkal a búcsúra. Jött az új ázsiai barátsofiúja vagy valami olyasmije, akivel szerintem én már találkoztam Pesten. Hahaha. Délután beszéltem Cicóval és nagyon szomorú hangja volt és hallottam rajta hogy rosszul érzi magát [mármint lelkileg] így este vissza mentem hozzá, azzal a kifogással [legalább is a szülei előtt] hogy ott hagytam a HDD-met amiről Józsinak muszáj elküldenem valamit. Este sétáltunk meg beszélgettünk és vasárnap már jóba voltak nagyjából, és eljött velem meg a húgával Barcikára a búcsúra. Hazamentünk, fogtuk a húgomat és elmentünk a könyvtárhoz ahol valami bábelőadás volt, és tök vicces volt. Aztán kimentünk a búcsúra ahol a lányok játszottak, majd miután kividámparkozták magukat és hazavittük őket, visszamentünk. De előtte találkoztunk Zsófiékkal, és mikor visszamentünk elment egy csomó idő azzal hogy őket kerestük. Kicsit zavart, mert úgy voltam vele hogy ha már nem találjuk, akkor tényleg csak lehetnénk ketten, mivel úgy is rég volt ilyesmiben részünk, na mindegy. Meg egy kis lovagias figyelmesség is jól esett volna, de az annyira nem bántotta a csőrömet. Végül csak felültünk a Break Dancere, de csak mi ültünk rajta, meg egy kisfiú és az anyukája. Úgy voltam vele tök béna lesz, meg az eleje az is volt. Közbe hülye dalokat énekeltem mint a süss fel nap, meg a boci boci tarka mert hát elég uncsi volt, de aztán úgy bepörgött a dolog, meg vagy rajta ültünk vagy 15 percig, pedig egy menet maximum 6-7 perc. Pörgött meg gyors volt meg minden, szóval nagyon jó volt. Elég is volt annyi, mert tényleg nagyon élvezetes volt. Azután visszamentünk Bencéékhez. Igazából eredetileg nem akartam, mert már jó lett volna otthon, de ott is nagyon jól éreztem magam, meg hát Bence mondta, hogy nagyon örülne ha ott lennék vele. Másnap hazahozott Erika, felmentem mamához, mert azt hittem ott lesznek anyáék, de előttem mentek el pár percre. Visszakaptam a tandíjamat a Károlitól, szóval meg volt a jó hír is. Ma anyával járkáltam a városba, vettem még egy pulcsit és egy nadrágot. Most nagyon tetszenek a nyuszis, meg figurás nagy pulcsik.
Most meg drukkolok Cicónak, hogy megkapja azt a logisztikai ügyintéző cucit. Bár kicsit még rossz érzésem van tőle, de már annyira nem és szurkolok neki. Röviden ennyi. Pénteken megyek le megint, majd szombaton megyünk Pestre babalátogatóba.

Címkék: , , , , , , , ,


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

← Back to the blog?