2014. január 2., csütörtök ~ 0 Comentarios
Téli szünet. Bár nekem konkrétan nem volt, mivel minden napom szombat, de attól még ezt a "rekord hosszú téli szünetnek titulált" periódust én is kicsit másképpen éltem meg, mint az előző napokat, heteket, hónapokat.
Az egész Zsófi szalagavatójával kezdődött, ami tök jó pofa volt é vicces, úgy az egész Gimi szalagavatója tök jó volt. Annyira színvonalas előadások voltak, hogy az Irinyi meg szerintem jó pár iskola még elbújhat mellette, de tényleg.
Ezen a nap ment Bence utoljára suliba, mert végül szombaton nem kellett mennie, de erről nem tudott Erika. kukuku. Szombaton pihengettünk, mivel vártam anyámékat hogy süssünk, de nem lett belőle semmi mivel a gyors vásárlásból elég hosszúra sikeredett, így nem tudtam csinálni semmit. Délután felmentünk Bencével mamához, hogy szóljon nem fog tudni eljönni az ebédre 25-én. Majd onnan mentünk a buszhoz, azzal pedig be Miskolcra, mivel aznap volt ilyen mikulás parti féle Bence csoportjának, amiből ott volt két ember rajta kívül, plusz eljött az egyik tanáruk is. Akkor ismertem meg Lacit és Fannit, a tanárt Timit és a véletlennek köszönhetően Nikit és egy haverját Ádámot [ár vele nem beszélgettem sokat, így nem vagyok biztos a nevében. Hahaha.] Annyira jó fej társaság volt, nagyon jól éreztem velük magamat, pedig amúgy nagyon féltem a dologtól, mert nem vagyok egy nagy társasági lény, de még is nagyon jó volt velük. Bár néha azt éreztem, hogy azok az emberek annyi mindent tapasztaltak már, annyi pofont kaptak, hogy úgy éreztem gyerek vagyok mellettük, egy nem sokat tapasztalt gyerek. Pedig nekem is jutott hideg és meleg az életben, de még se olyan sok mint, nekik.
Kicsit spicces lettem, kicsit énekeltem. A Niki azt mondta, aki énektanárnak megy, hogy van egy tök érdekes hangom, csak képeznem kéne. WTF. És elég sok ehhez hasonló kritikát kaptam már az utóbbi időkben. Bár nekem még mindig egy eldöntendő kérdésem van ehhez kapcsolódóan: "Az egész világ süket vagy az egész világ süket?!" 
Voltunk karaokézni, bár én nem énekeltem, ott találkoztam egy volt osztály társammal, akivel kicsit beszélgettem. Jó volt őt látni.
Az utolsó busszal mentünk haza, majd másnap korán kellett kelni, mivel Bencének mennie kellett. Az nap még vissza jöttem a szüleimmel Miskolcra így vásárolgatni, ami egy szörnyűség volt.  Folyamatosan azzal szembesülni, hogy a szüleim [vagyis inkább mostohám mutatta ki], hogy mennyire utálják a karácsonyt, mert csak a pénz költést látják benne, elég gáz volt.
A következő nap sütéssel telt meg takarítással, de valamiért olyan béna voltam. Anyámmal is veszekedtem, a könyvbe a tészta receptje nem olyan volt mint ahogy mi szoktuk csinálni, meg akartam kérdezni hogy akkor most mi legyen, mondta kövessem a könyv receptjeit, aztán leordítja a fejem, hogy még egy piskótát se tudok összerakni, pedig én csak követtem a receptet, ami nem úgy csinál piskótát, mint ahogy mi szoktunk. Na de mindegy.
Másnap 24-én lejöttek mamáék, meg keresztapám karácsonyozni, ebéd, ajándékbontás beszélgetés ilyenek, ami tök nyugisan és jól telt. Másnap mentünk fel mamához ebédelni, mert ő 27-én utazott vissza dolgozni, így ő még 25-én összedobott egy ebédet, ami szintén nagyon jó volt. Este pedig megérkezett Bence és itt volt [majdnem] egész téli szünetben. Olyan jó volt, rendes teljes napokat együtt tölteni vele. 27-én egy estére haza kellett mennie, de másnap vissza is jött és addig itt volt. 1-én ment haza. Annyira jó volt. 27-én megérkezett unokatesóm, Máté. 28-án pedig Én, Bence, Máté és az öcsém, Dani elmentünk megnézni a 47 ronint. Annyira de asdfghjkl film volt. Amikor először megláttam Jint majdnem felsikítottam, Bence szólt rám hogy nyugi. Aztán csak csneben gyönyörködtem benne és élveztem a filmet. Nagyon jó volt. Jin volt benne és Keanu Reeves pedig gyerekkori nagy szerelmem volt, vagyis Neo [Legolas mellett]
Aztán békésen teltek a napok. Szilveszter előtt kicsit összekaptunk, mert én akartam Bence érdekét nézni, ő meg az enyémet a szilveszterrel kapcsolatban, ami végül összetűzéssé alakult. Az volt az első veszekedésünk az egész szünetbe, amúgy minden tök jó volt. Elsején volt egy kicsi vitánk, mert akkor már ideges voltam, hogy megy el és utána minden olyan lesz mint előtte, szóval szinte semmilyen. Bár Bence azt mondta bízzak benne, mert jobb lesz.
A Szilveszter végül itthon ülősen telt el, nem mentünk sehova. Sajnos a buli amit én akartam nem jött össze a helyszín [pedig össze jöhetett volna pfff, csak utólag derült ki] így itthon voltunk Bencével, átjött Gergő és play station-ön játszottunk, valamint dartsoztunk. Összességében az egész nagyon jó volt. 

Címkék: , , , , , , , , ,


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

← Back to the blog?