2014. január 14., kedd ~ 0 Comentarios
Telik a Január, már itt a közepe én meg betöltöttem tizenkettedikén a 20. életévemet. hűűű. tiszta furi. Bár nagy változás nem volt. Előtte való nap Bánrévén voltunk a húgommal, mert találkoztak megint a hugicák. A nap elég szar volt. Zsófiék is folyton veszekedtek, otthon is családi balhé volt bencééknél így Erika ránk hagyott két gyereket, az ebédet meg mindent, de előtte persze tartott Bencének és Attilának [inkább Attilának] egy másfél órás szentbeszédet, hogy ők mennyire szar emberek. Én megértem hogy nehéz neki, meg tuti volt sok rossz emléke, de szerintem az önzőségnek is van határa. Vagy nem tudom. Emiatt az egész balhé miatt, szegény Cicó nem tudta megcsinálni az ajándékomat, mert tortát akart sütni. És szegény ott sírt, hogy mennyire sajnálja, meg annyira nem fair meg ilyenek.
Este hazajöttünk, de személy szerint én annyira fáradtan, hogy az valami hihetetlen. Mint aki egész nap a földeken robotolt vagy nem tudom. Bár inkább lelkileg voltam fáradt és ezáltal fizikailag is.
Másnap volt a szülinapom. Bence volt az első aki felköszöntött, reggel olyan kilenc körül a fülembe suttogta hogy "Isten éltessen". Olyan cuki volt.
Aztán mama hívott fel osztrákból és elénekelte nekem a happy Birthday-t. Annyira jól esett az is. Utána elvoltunk és  pihiztünk, madj egy körül átjött Zsófi és Gergő. Nálunk ebédeltek meg tortáztunk meg iszogattunk egy kicsit és ehhez hasonló dolgok. Összességében nem volt rossz a szülinapom, bár nem kalkuláltam be hogy Zsófiék este nyolckor mennek majd haza, reméltem kicsit kettesben is tölthetünk időt, nem csak már este no de nem baj.
Ma kezdődött el a jogosítvány szerző tanfolyamom. Ma volt az első KRESZ órám, bár még nagyon nem volt semmi, ilyen mini beszélgetések voltak, meg kb egy olyan félórát töltöttünk a tananyaggal. De az oktató kedves és aranyos, kicsit ilyen óvó néni beütése van. Legalább is amikor magyaráz. Gondolok arra, hogy: "A járda az a hely ahol a gyalogosok járnak". Hahaha.
Amikor hazaértem, épp elkezdtem nézni az új kuroko részt, erre benézett valami néni, aki Józsinak volt vendége és elkezdett hadonászni a szobámba és megállapította hol lehet kényelmesen aludni a szobámba és hol nem, mert ha azon az oldalon alszok fájni fog a vállam, meg a nyakam meg ilyenek. Eléggé meglepő és váratlan volt. No de mindegy ~
Röviden ennyi volt eddig januárban.

Címkék: , , , , , , , ,


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

← Back to the blog?