2014. január 24., péntek ~ 0 Comentarios
Heyho heyho újra itt.
Mi is történt velem mostanság? Hmm~
Elkezdtem a jogsit [lehet ezt már írtam az előző bejegyzésbe, de most jobban kibontom]
Ez mind szép is jó, és amúgy tök élvezem, néhány dolgot rohadtul nem értek de igyekszem és csinálom, még a mamlasz csoporttársaim mellett is. Van egy srác aki 17 lesz!!! Nem látom így annak az értelmét, mert ha még áprilisba [ha jól rémlik az oktató azt mondta akkor tölti a 17-et]  a 18-at töltené, akkor nem kéne annyit várnia a jogsira. De így ha ügyes kikapja legkésőbb májusba és egy évig ül a seggén és várja, hogy betöltse a 18-at és kikapja a jogsiját. Ennek így mi értelme van? Vagy még mindig kikapják 17 évesen?!?!
Na mindegy, amúgy élvezem csinálni, még ha van egy buta szőke 40 év körüli csoporttársam is aki folyton az agyamra megy a hülye pesszimizmusával, hogy neki úgy se lesz meg. Még nekem kezdett pampogni, hogy minek mondom másnak, hogy ezt csinálom, mikor még meg sincs és milyen ciki ha nem lesz meg. Hát ilyen hozzáállással szerintem tényleg nem lesz meg, de én élvezem, meg most már egyre jobban várom, hogy vezethessünk, még ha az elején jó párszor be is sülök majd. Hahaha.
18-án elmentünk Bencével, megint Miskóciába bulizni. Laci-barátja szülinapja volt. Jó buli volt, de tényleg. Először beültünk a zsiráfba, majd elmentünk nem tudom hova karaokézni [elfejtettem a hely nevét], de jó volt. Megismertem egy csomó jópofa vicces embert, koccintottam idegenekkel, táncoltam idegenekkel és folyton énekeltem. Hahaha.
A hétköznapjaim után nyugisan elteltek. Tanulás, KRESZ, mama hazajött. Olyan nyugis volt.
Csütörtökön meglepett Bence a látogatásával. Elvileg úgy lett volna a hét, hogy hétköznap egyszer se jön fel, mert nem úgy jött ki a sulija, de végül még is, és itt volt, és olyan aranyos volt. Szeretem. ♥
Ma pedig Anitánál voltam, áthívott magához, hogy végre elvigyem az avon rendelésemet. Beszélgettünk egy kicsit, felhozódott megint az esküvő, és kiderült, hogy még is hív néhány barátot, és így bántott, hogy rám nem gondolt. Mert eredetileg az volt, hogy mini lagzi még barátok sem, erre meg ma megtudom, hogy megy Eszter, Dorina, Betti és még nem tudom kik. Ráadásul hozzátette, hogy egyiknek sincs barátjuk szóval mennyire vicces. [Aha szóval akkor Katica azért nincs meghívva, mert akkor meg kéne hívni a barátját is és akkor az már plusz két fő]. Jó, én elhiszem, hogy egy esküvő drága, de tényleg, de legalább akkor ne előttem beszéljen erről, vagy nem tudom, mert ez így igen rosszul esett. Ráadásul felhozódott valami olyasmi téma, hogy az anyukája Anitának, meg Dávid a vőlegénye, annyira rokon lelkek, és hogy Anita csak az ilyen emberekkel tud igazán jól meglenni, és akkor felhozott engem is, hogy velem milyen jól meg volt. Jah, hogy már nem vagyunk, oké.. Szóval ez is egy kisebb pofonvágással ért fel, na mindegy. Akartam volna ma erről beszélni Bencével, de sajnos nem tudtam, mivel mikor visszahívót küldtem neki és visszahívott pont a papájánál volt látogatóba, meg vásárolni. [Szegény papája megint előjött a feleség és a dédunoka témával. Jaj istenem] Aztán később mikro felhívott vezetékesen, akkor már nem akartam volna vele ott arról beszélni, mert ma nem tudott menni skype-hoz. Szóval majd holnap.
Holnap tartjuk a családi szülinapomat, mamáékkal meg ilyenek, Bence süti a tortát. Valamit, holnap leszünk 21. hónaposak, huhuhúú, és Zsófi 18. szülinapja. Nem lesz uncsi hétvége. Pápá~

Címkék: , , , , , , , , ,


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

← Back to the blog?