2014. március 10., hétfő ~ 0 Comentarios
Ahhoz képest, hogy az előző bejegyzésben azt írtam milyen szorgosan jelentkezem megint nem jelentkeztem egy ideig. Hahaha. Akkor írjuk le összességében a februárt. Bár még van pár nap a hónapból, de majd azokat is leírom, és jelentkezem majd An Cafe koncert beszámolóval, ugyanis csütörtökön látom őket. Kyaaa~
Szóval. Február elsején mentünk volna Lilla babám szalagavatójára, de sajnos nem jött össze, mert nagyon rosszak voltak az útviszonyok, az időjárás, és így nem igazán mertünk bevállalni egy ekkora autóutat.  Pedig úgy vártam már, főleg annak alkalmából vettem meg a fekete kis ruhámat. Bár ahogy nézem a képeket, kicsit túlöltöztem volna. haha.
Azután a következő érdekes esemény a Valentin nap volt. Na arról előtte meg akkor tudtam volna egy nagyon szép cikket az anti-valentinnaposoknak, de már nem aktuális, meg vagyok vele, hogy fölöslegesen gondolkodom rajtuk, meg bosszankodok miattuk. Ha nekik úgy jó. Igazából csak azért nem tudom az ilyen embereket megérteni, mert én is voltam szingli, egész sokáig és soha nem hisztiztem egy percet se, hogy nekem miért nincs barátom, meg mindenki akinek párja van forduljon fel, mert hogy képzel boldog lenni. Azok a párok akik meg fasírtba vannak egymással, oldják meg. Azért emberek, mert hibáznak és azért kell igyekezni, hogy boldogak legyenek. És ha kapcsolatban élnek, akkor törekedjenek mindig arra, hogy próbálják megoldani a dolgokat. Na de mindegy. Haters gonna be haters~
Szóval, ugye Valentin nap pénteken volt.  Előtte csütörtökön volt az elsősegély vizsgám, amin átmentem, bár nagy szerencsém volt, pedig simán megbukhattam volna. Bár nem az én hibámból. Mert az volt, hogy pont az előttem lévő fickónak nézte végig az újraélesztését, amúgy senkinek se figyelt rá nagyon, és a srácnak a keze is rosszul volt, plusz nem döntötte rendesen hátra a fejét a bábunak, vagyis valamit döntött rajta, mert mikor én jöttem akartam volna csinálni erre be akadt a baba feje és meg se mozdult. Így szerencse hogy engem már nem nézett mert ugyanazért megbukhattam volna. Na mindegy~
Csütörtök este feljött Bence suli után. Aztán másnap nem ment suliba, mert szegény kicsit fáradt volt és rosszul volt. [megint mikor lett volna egy teljes szabad hétvégénk akkor lettünk betegek. Mi már csak röhögtünk rajta.] Én elmentem így reggel angol tanárhoz, mert akkor tudott vállalni, majd hazafele bementem még a Spar-ba és vettem az ajándékhoz egy képeslapot. Hazaértem és az fogadott, hogy Bencének még is be kell mennie Miskolcra, mert a nyelvvizsgára le kell adni a jelentkezést. Erre én megjegyeztem, hogy azt nem tizedikéig kellett és akkor megnéztük a honlapon és tényleg nekem lett igazam, így sipirc be Miskolcra az első busszal amit elérünk. Bár kicsit lehordtam, hogy miért nem tud odafigyelni jobban, amit utólag megbántam és bocsánatot kértem miatta. Aztán rohantunk a Katedrába és Bencének [Hál'Istennek] megint szerencséje volt, mert kitolták 17-re a jelentkezés határidejét. Így nyugodtan el tudtuk intézni. Azután bementünk a Libribe, mert elő akartam rendelni az érettségiző könyvemet, mert azt hittem lehet bolton keresztül mint a Lirában, de nem. Így neten kellett. Azután hazamentünk és megfájdult a fülem. Nagyon örültem ám neki. Aztán mikorra elmúlt meg megebédeltem nyugisan, odaadtam Bencének az ajándékomat. Azt mondta tetszett neki. bár nagy szerencsém volt, pedig simán megbukhattam volna. Bár nem az én hibámból. Mert az volt, hogy pont az előttem lévő fickónak nézte végig az újraélesztését, amúgy senkinek se figyelt rá nagyon, és a srácnak a keze is rosszul volt, plusz nem döntötte rendesen hátra a fejét a bábunak, vagyis valamit döntött rajta, mert mikor én jöttem akartam volna csinálni erre be akadt a baba feje és meg se mozdult. Így szerencse hogy engem már nem nézett mert ugyanazért megbukhattam volna. Na mindegy~ Olyan jópofa, érdekes képkeretet találtam, abba raktam egy képünket. Én csak később kaptam meg az ajándékomat. Este az ablakom alatt kirakott egy hatalmas szívecskét gyertyákból olyan cuki volt. És kaptam egy nagyon szép plakátot, amihez holnap elmegyek végre ragasztót venni, hogy kirakhassam a falamra.
Következő héten a nagy érdekesség az volt, hogy el mentem az első segély vizsgámra, amin sikeresen átmentem,
Aztán 20-23-ig voltak Miskolcon a kocsonya farsangok, amin voltunk kétszer. Voltunk 20-án csütörtökön Kowalsky meg a Vega koncerten, ami nagyon jó volt. Bár megint kicsit rosszul indult az este, de emiatt tök büszke vagyok magamra, mert nem csináltam balhét a dolgokból és tök jól tudtam kezelni a dolgot. Azután minden tök jó volt. Söröztünk. Koncert. Majd Karaokiztunk. Még Bence is karaokizott. Olyan aranyos volt~ Olyan számot választott az énekpartnere amit nem ismert és így nem tudta a dallamot. De azért aranyos volt, hogy próbálkozott amúgy tetszett. Még ha nem is volt egy Laci~ Aztán végül az utolsó busszal hazajutottunk.

Címkék: , , , , , , , ,


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

← Back to the blog?